لوگوی آموزشگاه
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترم 1-خوشنویسی با خودکار-خط شکسته

برای شروع این دوره باید حتما دوره پیش نیاز آنرا بگذرانید. ترم یک نستعلیق با خودکار پیش نیاز این دوره می باشد. اما من پیشنهاد میکنم حد اقل سه دوره نستعلیق را بگذرانید سپس شکسته را شروع کنید. در این دوره ده درس برای شما توضیح می دهم. در هردرس سرمشقی برای پرینت و تمرین شما گذاشته ام. سر مشقها از حروف ساده شروع میشوند. بعد از پرینت و انجام تکلیف از آن عکس بگیرید واز قسمت آپلود تکالیف برای من بفرستید. من بعد از بررسی به شما از صفر تا صد امتیاز میدهم.این امتیازها به شما کمک میکند تا متوجه کیفیت و درستی تمرینات خود شوید. اما چنانچه بخواهیدعلاوه بر ثبت امتیاز من تکلیف را اصلاح کنم و هنگام اصلاح فیلم گرفته و هر جلسه فیلم اصلاح و ایرادگیری را از طریق سایت ارسال کنم، در هنگام پرداخت هزینه گزینه دوم را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای منصفانه ده جلسه ارسال فیلم اصلاح تکالیف را داشته باشید. آیدی من در تلگرام و ایتا saraye_shoma@ نکته:مدت دسترسی به دوره 90 روز است.این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.
تعداد جلسات :

10 جلسه

تعداد دانشجویان :

38

نمونه فیلم دوره
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
298000 تومان
شروع کنید

ترم یک نستعلیق با خودکار پیش نیاز این دوره می باشد.

وقتشه که اولین دوره آموزش خط شکسته نستعلیق رو با هم شروع کنیم. من خط شکسته رو همانند خط نستعلیق از مقدماتی تا تکمیلی برای شما که علاقمند به یادگیری خط شکسته نستعلیق هستید آموزش می دهم. برای شروع این دوره باید حتما دوره پیش نیاز آنرا بگذرانیداما من پیشنهاد میکنم حد اقل سه دوره نستعلیق را بگذرانید سپس شکسته را شروع کنید. به من اعتماد کنید. با اراده این آموزش را شروع کنید. مسلما نتیجه کار برای همه یکسان نخواهد بود. اما واضح است کسانی که تمرین بیشتری کنند در پایان خط شکسته نستعلیق چشم نوازتری خواهند داشت.

 

آموزش خط شکسته نستعلیق خودکاری
خط شکسته خودکاری استاد رویا حسینی

این دوره من به شما  خط شکسته روان و ساده آموزش می دهم. ازاین خط می توانیدبه راحتی در نوشتار روزمره استفاده کنید. از مزیت های این خط سرعت بیشتر درنوشتن است. اما فراموش نکنید که با تمرین بیشتر، میتوانید شکسته نستعلیق را سریعتر بنویسید.نکته:مدت دسترسی شما به دوره 90 روز است. این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.

نحوه امتیازدهی

فیلم هر درس را حداقل دوبار ببینید و با روشی که آموزش داده ام هر سرمشق را تمرین کنید. تکالیف در قسمت اطلاعات تکمیلی می باشد، پرینت بگیرید. بعد از تمرین از قسمت پایین، آپلود تکالیف برای من ارسال کنید تا بررسی کنم. امتیازی که میگیرید نشان دهنده کیفیت تمرین خوشنویسی با خودکار شما می باشد.  80 تا 84 یعنی خیلی بیشتر باید تمرین کنید. 84 تا 89 قابل قبول می باشد. 90 تا 96 خوب و 97 تا 100 عالی می باشد. نکته:مدت دسترسی شما به دوره 90 روز است. این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.

نحوه بررسی من به دو صورت می باشد تا شما با هزینه پایین هم بتوانید از دوره ها استفاده کنید.

روش اول بررسی تکالیف ارسالی

در روش اول من تکالیف شما رو نگاه میکنم و ایرادات کلی را برای شما مینویسم و ارسال میکنم. نمره ای هم بنا به میزان کیفیت کار شما به تکالیف می دهم.شما این توضیحات را در هردرس در قسمت ارسال تکالیف می توانید ببینید. این روش با کمترین هزینه ممکن برای شما در دسترس هست. هنگامی که دوره را خرید کردید و به مرحله پرداخت رسیدید حالت اول را انتخاب کنید.

روش دوم بررسی تکالیف ارسالی

اما در روش دوم من از تصحیح کار شما فیلم میگیرم. در این فیلم نحوه نوشتن کلماتی را که مشکل دارید به طور کامل با اندازه و زاویه توضیح می دهم و شما با دیدن حرکت دست من بهتر یاد میگیرید. پیشنهاد من انتخاب این روش هست. چون ضمن بررسی دقیق خط شما هزینه چندانی هم در قبال خدمتی که دریافت میکنید،پرداخت نمیکنید. این روش به خاطر اینکه ما هر جلسه خط شما را پرینت میگیریم و تصحیح میکنیم سپس حجم فیلم را کاهش می دهیم و برای شما ارسال میکنیم هزینه بر می باشد. قطعا این کار تاثیر بسیار زیادی در یادگیری خوشنویسی دارد. اگر مایل به این روش هستید در هنگام پرداخت گزینه دوم را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای منصفانه ده جلسه ارسال فیلم اصلاح تکالیف را دریافت نمایید. آیدی من در تلگرام و ایتا saraye_shoma@

نکته:مدت دسترسی شما به دوره 90 روز است. این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.

خودکار مناسب تمرین خوشنویسی با خودکار بیک کریستال سافت با نوک یک و دودهم  میباشد. چنانچه دسترسی ندارید از اینجا تهیه کنید. shop.khoshnevisan.com

 

امتیاز و نقد و نظرات

0.0
میانگین امتیاز
0 امتیاز
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!
هیچ ارزیابی یافت نشد.
مشاهده ارزیابی‌های بیشتر
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!

خط شکسته نستعلیق یکی از هنرهایی است که هیجان و شوری خاصی برای بسیاری از مردم دارد. باخط شکسته نستعلیق، میتوانید به احساستان آرامش بخشید و به خلاقیت خود اعتماد کنید. همچنین، شکسته نویسی میتواند به شما کمک کند تا به زیبایی و دقت در جزئیات توجه کنید.

یادگیری خط شکسته نستعلیق با خودکار مستلزم صبر، تمرین و تکرار است، اما با تلاش و تمرین، هرکسی میتواند به یک خوشنویس حرفه‌ای تبدیل شود. تکنیک‌های خوشنویسی مختلفی وجود دارد که میتوانید آنها را یاد بگیرید، مانند نحوه نگارش حروف، نحوه استفاده از خودکار، نحوه تنظیم فاصله بین حروف و سایر جزئیات ظاهری.

در حال حاضر، با پیشرفت فناوری، شما میتوانید به راحتی از طریق سایت‌ ما، یادگیری خوشنویسی خط شکسته نستعلیق را آغاز کنید. همچنین، شما میتوانید به کلاس‌های حضوری خوشنویسی ما بپیوندید و از هنرمندان،خوشنویسی را حرفه‌ای یاد بگیرید.

آموزش خط شکسته نستعلیق همچنین میتواند به شما در زندگی روزمره کمک کند، برای مثال، شما میتوانید با استفاده از خط شکسته نستعلیق، دعوت‌نامه‌ها، کارت‌های تبریک و حتی یادداشت‌های روزانه خود را زیبا و جذاب کنید.

بنابراین، اگر به دنبال یادگیری یک هنر خلاقانه و آرامش بخش هستید، خوشنویسی خط شکسته گزینه خوبی است. با شروع به تمرین و تلاش برای بهتر شدن، شما به زودی خود را به عنوان یک خوشنویس حرفه‌ای خط شکسته نستعلیق خواهید دید. پس به خودتان اعتماد کنید و با شروع به تمرین، از دنیای زیبای خط شکسته لذت ببرید

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5