لوگوی آموزشگاه
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترم دوم خوشنویسی انگلیسی-کرسیو هندرایتینگ

این دوره 9 جلسه با شما هستم. این ترم حروف بزرگ،اعداد وعلامت های اختصاری پرکاربرد رایاد می گیرید. فراموش نکنید روزانه 20 دقیقه تمرین مستمر داشته باشید. پایان دوره امتحان آنلاین برگزار میشود. زمان امتحان یک ساعت است. زمانی امتحان را باز کنید که آمادگی دارید. در صورت قبولی برای شما گواهی صادر میشود.
تعداد جلسات :

نه جلسه

تعداد دانشجویان :

37

نمونه فیلم دوره
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
398000 تومان
شروع کنید

این دوره پیش نیاز دارد. ترم اول خوشنویسی انگلیسی-کرسیو هندرایتینگ

به طور کلی، تمرین خوشنویسی انگلیسی شامل تمرین‌هایی است که برای بهبود خط و تکنیک‌های خاص کرسیو استفاده می‌شود. این تمرین‌ها معمولاً شامل تمرینات حرکتی دست، تمرینات آرامشی و تمرینات تقویتی است. در زیر، روش‌های معمول تمرین سرهم نویسی را برای شما توضیح می‌دهم:

نمونه خط لاتین
نمونه خط لاتین

1. تمرین‌های حرکتی دست:

این تمرینات شامل تمرین حرکات دقیق و کنترل شده دست و انگشتان است. می‌توانید با نوشتن الفبا، اعداد و عبارات ساده با استفاده از خوشنویسی انگلیسی شروع کنید. تمرکز بر حرکات صحیح و پیوسته حروف، تقویت کنترل دست و دقت خط خوشنویسی را بهبود می‌بخشد.

2. تمرینات آرامشی:

این تمرینات برای کاهش تنش و استرس در دست و عضلات آن استفاده می‌شود. مثال‌هایی از این تمرینات عبارتند از: گسترش و کشیدن انگشتان،ماساژ انگشتان و استراحت منظم بین تمرینات.

3. تمرینات تقویتی برای خوشنویسی انگلیسی:

این تمرینات برای افزایش قدرت و مهارت دست استفاده می‌شوند. می‌توانید از ابزارهای خاصی مانند خودکارهای سنگین‌تر یا قلم‌های خاص برای افزایش مقاومت و تقویت عضلات استفاده کنید. همچنین، تمرینات با مواد خاص مانند موم نیز می‌تواند به تقویت قدرت دست در خوشنویسی انگلیسی کمک کند.

4. تمرینات پیشرفته:

پس از بهبود مهارت‌های خوشنویسی انگلیسی ابتدایی، می‌توانید به تمرینات پیشرفته‌تر بپردازید. این تمرینات شامل نوشتن عبارات و متون پیچیده‌تر، تمرینات سرعت نوشتن و تمرین نوشتن در مکان ها و شرایط متفاوت می‌شوند.

5. تمرین با الگوهای خوشنویسی انگلیسی:

استفاده از الگوهای خاص و تکرار آنها می‌تواند به بهبود تکنیک شماکمک کند. می‌توانید از کتاب‌ها یا منابع آموزشی مربوطه الگوهای خاصی را مطالعه و تمرین کنید.

برای تمرین کرسیو هندرایتینگ، تمرکز و صبر لازم است.

امتیاز و نقد و نظرات

0.0
میانگین امتیاز
0 امتیاز
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!
هیچ ارزیابی یافت نشد.
مشاهده ارزیابی‌های بیشتر
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!
::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5