لوگوی آموزشگاه
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترم اول خوشنویسی انگلیسی-کرسیو هندرایتینگ

کرسیو هندرایتینگ (Cursive Handwriting) یک سبک خوشنویسی است که در آن حروف به صورت پیوسته و متصل به یکدیگر نوشته می‌شوند. در این سبک، خطوط پیوسته و شکل‌پذیری حروف، باعث می‌شود نوشتار به صورت جاری و آسانتر قابل خواندن باشد. من با شما هستم تا این خط زیبا را در دو ترم ده جلسه ای به شما آموزش دهم.هرجلسه چند حرف و اتصالش را با هم کار میکنیم .چند کلمه هم هر جلسه با حروفی که یاد گرفته اید تمرین می کنیم. ازقسمت اطلاعات تکمیلی سرمشق های هر درس را پرینت بگیرید وبعد از انجام تمرینات اسکن نمایید یا عکس واضح بگیرید و آنرا برای من ازقسمت آپلود تکالیف ارسال کنید. بعد از ملاحضه و بررسی به تکلیف شما از 80 تا 100 امتیاز می دهم. تلاش نمایید تا با تمرین بیشتر از هر درس امتیاز بالاتری بگیرید.نکته مهم این که بدون ارسال تکالیف و دریافت امتیاز، درس جدید برای شما باز نخواهد شد. این موضوع کمک میکند تا شما مسیر را بهتر پیش بروید.
تعداد جلسات :

ده جلسه

تعداد دانشجویان :

39

نمونه فیلم دوره
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
298000 تومان
شروع کنید

به دوره آموزش کرسیو هندرایتینگ یا همان خوشنویسی انگلیسی خوش آمدید. در این دوره من به شما حروف کوچک کرسیو و اتصالاتش را آموزش می دهم. در ترم بعد حروف بزرگ و اعداد و علامت های اختصاری پرکاربرد کرسیو هندرایتینگ را بررسی میکنم.

برای تمرین شما دفتر چهار خط انگلیسی لازم دارید.این دفاتر به وفور از لوازم تحریر ها می توانید تهیه کنید.اگر در محل سکونت شما نبود نگران نباشید.خودکار و دفتر مناسب را من می توانم دفتر تمرین کرسیو هندرایتینگ برای شما با پست ارسال کنم. کافیه به آیدی من در تلگرام پیام دهید. saraye_shoma@

نحوه بررسی تکالیف شما

فیلم هر درس را حداقل دوبار ببینید و با روشی که آموزش داده ام هر سرمشق را تمرین کنید. سرمشق ها در قسمت اطلاعات تکمیلی می باشد، پرینت بگیریدواز روی آن تمرین کنید.چنانچه امکان پرینت نیست نگران نباشیدبه راحتی سرمشق را در کاغذ سفیدبنویسید. بعد از تمرین از قسمت پایین، آپلود تکالیف برای من ارسال کنید تا بررسی کنم. امتیازی که از تصحیح میگیرید نشان دهنده کیفیت تمرین کرسیو هندرایتینگ شما می باشد.  80 تا 84 یعنی خیلی بیشتر باید تمرین کنید. 84 تا 89 قابل قبول می باشد. 90 تا 96 خوب و 97 تا 100 عالی می باشد.

نحوه بررسی من به دو صورت می باشد تا شما با هزینه پایین هم بتوانید از دوره ها استفاده کنید.

روش اول بررسی تکالیف کرسیو هندرایتینگ ارسالی

در روش اول من تکالیف کرسیو هندرایتینگ شما رو نگاه میکنم و ایرادات کلی را برای شما مینویسم و ارسال میکنم. نمره ای هم بنا به میزان کیفیت کار شما، به تکالیف می دهم.شما این توضیحات را در هردرس در قسمت ارسال تکالیف می توانید ببینید. این روش با کمترین هزینه ممکن برای شما در دسترس هست. هنگامی که دوره را خرید کردید و به مرحله پرداخت رسیدید حالت اول را انتخاب کنید.

روش دوم بررسی تکالیف کرسیو هندرایتینگ ارسالی

اما در روش دوم من از تصحیح تکالیف کرسیو هندرایتینگ شما فیلم میگیرم. در این فیلم نحوه نوشتن کلماتی را که مشکل دارید به طور کامل با اندازه و زاویه توضیح می دهم و شما با دیدن حرکت دست من کرسیو هندرایتینگ رابهتر یاد میگیرید. پیشنهاد من انتخاب این روش هست. چون ضمن بررسی دقیق خط شما هزینه چندانی هم در قبال خدمتی که دریافت میکنید،پرداخت نمیکنید. این روش به خاطر اینکه ما هر جلسه خط شما را پرینت میگیریم و تصحیح میکنیم سپس حجم فیلم را کاهش داده و برای شما ارسال میکنیم هزینه بر می باشد. قطعا این کار تاثیر بسیار زیادی در یادگیری خوشنویسی دارد. اگر مایل به این روش هستید در هنگام پرداخت گزینه دوم را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای منصفانه ده جلسه ارسال فیلم اصلاح تکالیف را دریافت نمایید.

نکته:مدت دسترسی شما به دوره 90 روز است. این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.

امتیاز و نقد و نظرات

5.0
میانگین امتیاز
1 امتیاز
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!
ناتاشا مهرگان
ارسال شده در 2 هفته پیش
عالی

عالی بود این دوره من که خیلی راضی بودم. ممنونم که با حوصله تمرینات و نگاه میکنید و اشتباهات رو اصلاح میکنید

×
پیشنمایش تصویر
رویا حسینی
ارسال شده در 2 هفته پیش

ممنون از شما دوست عزیز
موفقیت شما آرزوی قلبی من هست.

مشاهده ارزیابی‌های بیشتر
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!

کرسیو هندرایتینگ یکی از رایج‌ترین سبک‌های خوشنویسی است و در بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌ها به عنوان روش استاندارد یادگیری خوشنویسی استفاده می‌شود. این سبک خوشنویسی برای بهبود تمرکز و دقت در نوشتن، بهبود قواعد نگارش و تقویت هماهنگی دست و چشم بسیار مفید است.

کرسیو هندرایتینگ
نمونه خط سرهم نویسی انگلیسی

در ادامه، جزئیات بیشتری در مورد خوشنویسی کرسیو را برایتان توضیح می دهم.

1. جریان و اتصال:

کرسیو هندرایتینگ بر جریان و اتصال بین حروف تأکید می‌کند. حروف به صورتی نوشته می‌شوند که قلم یا مداد از کاغذ برنخیزد، و این باعث ایجاد یک سبک نوشتاری هموار و پیوسته می‌شود. این جریان به نوشتن سریع‌تر و مؤثرتر کمک می‌کند، به شرطی که نویسنده در خوشنویسی کرسیو مهارت داشته باشد.

2. سبک شخصی:

در حالی که برای حروف کرسیو فرم‌های استانداردی وجود دارد، افراد به طور معمول سبک کرسیو هندرایتینگ شخصی خود را توسعه می‌دهند. اینکار حس شخصیتی به نوشتار اضافه می‌کند و آن را به طور خاصی شخصی می‌کند.

3. افزایش سرعت نوشتن:

کرسیو هندرایتینگ به دلیل جریان مستمر و کاهش برخاستن خودکار سریع‌تر از خوشنویسی چاپی است. وقتی که فرد در خوشنویسی کرسیو مهارت پیدا کند، نوشتن سریع‌تر و مؤثرتری را امکان‌پذیر می‌سازد که می‌تواند در شرایط مختلفی مانند گرفتن نکات یا نوشتن مقالات در محدوده زمانی مشخص مفید باشد.

4. بهبود مهارت‌های حرکتی ظریف:

یادگیری و تمرین کرسیو هندرایتینگ به بهبود مهارت‌های حرکتی ظریف و هماهنگی چشم و دست کمک می‌کند. حرکات دقیق مورد نیاز برای شکل‌دهی به حروف کرسیو به توسعه تندی و کنترل در حرکات دست کمک می‌کند.

5. اهمیت تاریخی و فرهنگی:

کرسیو هندرایتینگ اهمیت تاریخی و فرهنگی زیادی دارد. از قرن‌ها قبل از امروز استفاده شده است و به عنوان یک شکل سنتی و زیبا ارتباط نوشتاری محسوب می‌شود. بسیاری از سند‌ها، نامه‌ها و دست‌نوشته‌های تاریخی مهم به زبان کرسیو نوشته شده‌اند که ارزش فرهنگی آن را افزایش می دهد.

 

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5