لوگوی آموزشگاه
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترم 2-خوشنویسی با خودکار-نستعلیق

در این دوره ده سرمشق برای شما توضیح می دهم.سر مشقها از جملات ساده شروع میشوند تازمانی که مسلط به سرمشق هردرس نشدید درس جدید را شروع نکنید. به همراه توضیح سرمشق ها هر جلسه یکی از قوانین خط نستعلیق را به همراه چندین مثال برای تسلط بیشتر شما توضیح می دهم. به جرات میتوان گفت در هیچ کجا قواعد را به این شکل دسته بندی پیدا نمی کنید. ازقسمت اطلاعات تکمیلی سرمشق های هر درس را پرینت بگیرید وبعد از انجام تمرینات اسکن نمایید یا عکس واضح بگیرید و آنرا برای من ازقسمت آپلود تکالیف ارسال کنید. بعد از ملاحضه و بررسی به تکلیف شما از 80 تا 100 امتیاز می دهم. تلاش نمایید تا با تمرین بیشتر از هر درس امتیاز بالاتری بگیرید.نکته مهم این که بدون ارسال تکالیف و دریافت امتیاز، درس جدید برای شما باز نخواهد شد. این موضوع کمک میکند تا شما مسیر را بهتر پیش بروید. آیدی من در تلگرام و ایتا saraye_shoma@
تعداد جلسات :

ده جلسه

تعداد دانشجویان :

38

نمونه فیلم دوره
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
398000 تومان
شروع کنید

توضیحات کلی ترم دوم خوشنویسی با خودکار

به دوره دوم آموزش خوشنویسی با خودکار خوش آمدید. این دوره آموزش خط خودکاری مناسب کسانی هست که آموزش دوره قبل را شرکت کرده اند و پیش نیاز این مرحله رو با موفقیت پشت سرگذاشته اند. بعضی از دوره ها  در خوشنویسی با خودکار پیش نیاز دارد و بدون گذراندن انها نمی توانید دوره جدید را ثبت نام کنید. این موضوع کمک میکند تا من مطمئن شوم شما آمادگی این دوره را دارید. لینک دوره پیش نیاز:

ترم اول خوشنویسی با خودکار نستعلیق

بسیار عالی. این دوره من می خواهم قواعد خط نستعلیق خودکاری را به شما آموزش بدهم. در خط خودکاری اگر شما قوانین را یادبگیرید می توانید بدون الگو هم بنویسید. این قوانین رو من در درس های زیر طبقه بندی کرده ام. هردرس رو کامل و با دقت ببینید. کلمات مشابه که این قوانین در آنها به کار رفته پیدا نموده و تمرین کنید. این موضوع به شما کمک میکند تابه قانون مسلط شوید. تمرینات خوشنویسی خودتان به همراه سرمشق درس برای چک کردن برای من ارسال کنید. فراموش نکنید که فقط یک عکس برای هر درس می توانید برای من بفرستید. پس می توانید کلمات را در برگه سرمشق درس بنویسید و بفرستید.

نمونه خط خوشنویسی با خودکار
نمونه خط خوشنویسی با خودکار

نحوه امتیازدهی به تکالیف خوشنویسی

فیلم آموزش خط خودکاری هر درس را حداقل دوباردر دو نوبت ببینید. با روشی که آموزش داده ام سرمشق هر درس را تمرین کنید. تکالیف در قسمت اطلاعات تکمیلی می باشد، پرینت بگیرید و بعد از تمرین از قسمت پایین، آپلود تکالیف برای من ارسال کنید تا بررسی کنم. امتیازی که میگیرید نشان دهنده کیفیت تمرین خوشنویسی شما می باشد. 80 تا 84 یعنی خیلی بیشتر باید تمرین کنید. 84 تا 89 قابل قبول می باشد. 90 تا 96 خوب و 97 تا 100 عالی می باشد. فراموش نکنید تا یک درس را کامل نکرده اید نمی توانید درس جدید را شروع کنید. این به من کمک میکند تا مطمئن شوم شما به اندازه کافی روی هر سرمشق زمان گذاشته اید.

من می توانم هر تکلیف را اصلاح کنم و برای شما فیلم ایرادگیری را هرجلسه ارسال کنم. قطعا این کار تاثیر بسیار زیادی در یادگیری خوشنویسی دارد. اگر مایل به این روش هستید در هنگام پرداخت گزینه دوم را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای منصفانه ده جلسه ارسال فیلم اصلاح تکالیف را دریافت نمایید.

آنچه در این دو دوره یاد میگیرید در واقع خط خودکاری یا خط تحریری می باشد و از ترم سوم ما با یادگیری شدت و ضعف ها وارد خوشنویسی با خودکار می شویم. اگر سوالی دارید با این آیدی در تلگرام یا ایتا با من درتماس باشید. saraye_shoma@

 

 

امتیاز و نقد و نظرات

5.0
میانگین امتیاز
2 امتیاز
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!
فاطمه جان محمدی
ارسال شده در 2 هفته پیش
خط خودکاری نستعلیق

سلام و عرض ادب آموزش های دوره بسیار کامل و جامع هستند و شیوه تدریس استاد هم بسیار عالی هست ممنون از استاد حسینی عزیز

×
پیشنمایش تصویر
رویا حسینی
ارسال شده در 1 هفته پیش

از اینکه با نگاه زیباتون من رو مورد لطف قرار دادید سپاسگزارم

mehdi.m14n654
ارسال شده در 2 هفته پیش
مهمترین چیز برای دانستن " خواستن به دانستن است "

سلام و خدا قوت به استاد گرامی سرکار خانم حسینی ... استاد حسینی با روش تدریس و آرامشی که هنگام درس دادن دارن همه ی انتظارات یک هنر جو رو برآورده کردن و حقیقتا نسبت به جاهایی که من مدتی رو دوره دیده بودم بسیار بهتر و دقیق تر و با برنامه ریزی کامل تری همراه بوده است ‌. فقط اگه میشه سرعت نرم افزار افزایش پیدا کنه چون برای رفتن به هر مرحله ای انتظار باید کشید و امان از انتظار کشیدن... متشکرم...)))

×
پیشنمایش تصویر
رویا حسینی
ارسال شده در 1 هفته پیش

قدردان نظر پر مهر شما هستم.برای رفتن به درس بعد باید منتظر تصحیح بمانید .این برای نظارت بر پیشرفت شما هست

مشاهده ارزیابی‌های بیشتر
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!

خط خودکاری سبک‌ها و تنوع‌هاي مختلفي را در بر مي‌گيرد که هر کدام داراي ويژگي‌هاي منحصر به فرد و اهميت تاريخي خود هستند. برخي از سبک هاي برجسته خط خودکاری عبارتند از: نستعليق، شکسته و نسخ. هر سبک مجموعه اي از قوانين و قراردادهاي خاص خود را دارد که شکل حروف را ديکته مي کند. کاوش در سبک هاي مختلف درک شما را از خط تحريري گسترش مي دهد و به شما امکان مي دهد آگاهی هنري شخصي خود را در اين سنت غني توسعه دهيد.

اين دوره ودوره قبل که براي مبتديان طراحي شده است، بر تسلط بر آموزش خط خودکاری تمرکز دارد. شما اصول آناتومي حروف، اتصالات و تکنيک هاي دستيابي به خط خودکاری یا خط تحريري را خواهيد آموخت. اين دوره بر تمرينات عملي تاکيد دارد و نکات ارزشمندي را براي تقويت خط خودکاری شما ارائه مي دهد.

دوره دوم همیشه من قوانین خط خودکاری را تدریس می کردم. بعد از سال ها تجربه آنچه در این دوره می بینید دسته بندی منحصر به فردی است که تمام قوانین ضروری خط تحریری را در برگرفته است. یادگیری قوانین خط شما را از پله نوشتن از روی الگو به پله ترکیب زدن بالا میبرد و می توانید از این به بعد هر متنی را خوشنویسی کنید.

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5