لوگوی آموزشگاه
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ترم 1-خوشنویسی با خودکار-نستعلیق

در این دوره ده سرمشق برای شما توضیح می دهم.سر مشقها از حروف ساده شروع میشوند تازمانی که مسلط به سرمشق هردرس نشدید درس جدید را شروع نکنید. ازقسمت اطلاعات تکمیلی سرمشق های هر درس را پرینت بگیرید وبعد از انجام تمرینات اسکن نمایید یا عکس واضح بگیرید و آنرا برای من ازقسمت آپلود تکالیف ارسال کنید. بعد از ملاحضه و بررسی به تکلیف شما از 80 تا 100 امتیاز می دهم. تلاش نمایید تا با تمرین بیشتر از هر درس امتیاز بالاتری بگیرید.نکته مهم این که بدون ارسال تکالیف و دریافت امتیاز، درس جدید برای شما باز نخواهد شد. این موضوع کمک میکند تا شما مسیر را بهتر پیش بروید. نکته:مدت دسترسی به دوره 90 روز است
تعداد جلسات :

ده جلسه

تعداد دانشجویان :

38

نمونه فیلم دوره
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
298000 تومان
شروع کنید

مقدمه ترم اول آموزش خوشنویسی با خودکار

خوشحالم که اینجا هستید. از این که من را برای یادگیری خوشنویسی با خودکار انتخاب کردید سپاسگزارم. این انتخاب رو به خودم تبریک میگم وامیدوارم که در پایان سرفراز باشم. پس بیایید یادگیری خوشنویسی رو شروع کنیم. من برای شروع شما ده فیلم آموزش خوشنویسی باخودکار تهیه کرده ام. فیلم درس اول را من رایگان اینجا میگذارم تا شما بیشتر با نحوه توضیحات و سطح آموزش آشنا شوید.

انتخاب سرمشق ها با ظرافت بوده تا در هر درس حروف خاصی برای شما توضیح دهم. فیلم ها ساده و روان بی هیچ حرف اضافه ای می باشد. این خصوصیت فیلم های آموزش خوشنویسی من هست که در کمترین زمان موضوع درس کامل بررسی شده است. حتما بعد از این که در سایت ثبت نام کردید دوره را خرید کنید تا مطالب زیر برایتان باز شوند.

نکته: فیلم اول را برای آشنایی بانحوه تمرین تمام سرمشق ها ببینید

در فیلم اول من روش تمرین روی سرمشق ها را توضیح داده ام. یا ازبرگه سرمشق پرینت بگیرید یا سرمشق را در کاغذ آ چهار چندین با ر بنویسید و برای من ارسال کنید.

نمونه خط آموزش خوشنویسی با خودکار
نمونه خط آموزش خوشنویسی با خودکار-خط رویا حسینی

نحوه امتیازدهی

فیلم هر درس را حداقل دوبار ببینید و با روشی که آموزش داده ام هر سرمشق را تمرین کنید. سرمشق ها در قسمت اطلاعات تکمیلی می باشد، پرینت بگیریدواز روی آن تمرین کنید.چنانچه امکان پرینت نیست نگران نباشیدبه راحتی سرمشق را در کاغذ سفیدبنویسید. بعد از تمرین از قسمت پایین، آپلود تکالیف برای من ارسال کنید تا بررسی کنم. امتیازی که از تصحیح میگیرید نشان دهنده کیفیت تمرین خوشنویسی با خودکار شما می باشد.  80 تا 84 یعنی خیلی بیشتر باید تمرین کنید. 84 تا 89 قابل قبول می باشد. 90 تا 96 خوب و 97 تا 100 عالی می باشد.

نحوه بررسی من به دو صورت می باشد تا شما با هزینه پایین هم بتوانید از دوره ها استفاده کنید.

روش اول بررسی تکالیف ارسالی

در روش اول من تکالیف شما رو نگاه میکنم و ایرادات کلی را برای شما مینویسم و ارسال میکنم. نمره ای هم بنا به میزان کیفیت کار شما به تکالیف می دهم.شما این توضیحات را در هردرس در قسمت ارسال تکالیف می توانید ببینید. این روش با کمترین هزینه ممکن برای شما در دسترس هست. هنگامی که دوره را خرید کردید و به مرحله پرداخت رسیدید حالت اول را انتخاب کنید.

روش دوم بررسی تکالیف ارسالی

اما در روش دوم من از تصحیح کار شما فیلم میگیرم. در این فیلم نحوه نوشتن کلماتی را که مشکل دارید به طور کامل با اندازه و زاویه توضیح می دهم و شما با دیدن حرکت دست من بهتر یاد میگیرید. پیشنهاد من انتخاب این روش هست. چون ضمن بررسی دقیق خط شما هزینه چندانی هم در قبال خدمتی که دریافت میکنید،پرداخت نمیکنید. این روش به خاطر اینکه ما هر جلسه خط شما را پرینت میگیریم و تصحیح میکنیم سپس حجم فیلم را کاهش می دهیم و برای شما ارسال میکنیم هزینه بر می باشد. قطعا این کار تاثیر بسیار زیادی در یادگیری خوشنویسی دارد. اگر مایل به این روش هستید در هنگام پرداخت گزینه دوم را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای منصفانه ده جلسه ارسال فیلم اصلاح تکالیف را دریافت نمایید. آیدی من در تلگرام و ایتا saraye_shoma@

نکته:مدت دسترسی شما به دوره 90 روز است. این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.

خودکار مناسب تمرین خوشنویسی با خودکار بیک کریستال سافت با نوک یک و دودهم  میباشد. چنانچه دسترسی ندارید از اینجا تهیه کنید. shop.khoshnevisan.com

 

امتیاز و نقد و نظرات

5.0
میانگین امتیاز
4 امتیاز
5
4
4
0
3
0
2
0
1
0
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!
فاطمه قاسمی
ارسال شده در 1 هفته پیش
استاد خانم حسینی بسیار صبور هستند

در تمام طول دوره استاد با مهربانی و صبر بسیار ایراد های من را توضیح دادند از ایشان بسیار سپاسگزارم.

×
پیشنمایش تصویر
علی اکبری
ارسال شده در 1 هفته پیش
آموزش عالی

فکر نمی‌کردم که دوره های استاد خانم حسینی اینقدر کامل و بی نقص باشند خوشحالم که شاگردی ایشان را میکنم.

×
پیشنمایش تصویر
ویدا زوارییان
ارسال شده در 2 هفته پیش
همدلی معلم با شاگرد

همیشه دوست داشتم دست خط بهتری داشته باشم؛ به صورت اتفاقی با دوره های خانم حسینی آشنا شدم به این دلیل که دنبال آموزش آنلاین مفید و کار آمد بودم. توضیحات پس از بررسی دروس ایشان به خوبی صورت می گیرد

×
پیشنمایش تصویر
manager
ارسال شده در 1 هفته پیش

از اینکه از دوره رضایت داشتید بسیار خرسندیم

سمیرا بیگی
ارسال شده در 2 هفته پیش
انگیزه وپشتکار

من به موسیقی وخوشنویسی بی نهایت علاقمنم البته کلا آدمی هستم که دوست دارم درهر رشته ویاکار ویاهنری یه شناخت وآشنایی حتی در حدابتدائی داشته باشم وهیچ چیزی نیست که من نسبت به آن بی علاقه باشم

×
پیشنمایش تصویر
رویا حسینی
ارسال شده در 1 هفته پیش

خوشحال هستم که در زمینه آموزش خوشنویسی با شما هستم

مشاهده ارزیابی‌های بیشتر
از تجربه خود بگویید. دوست داریم بدانیم!

دوره مقدماتی آموزش خط مناسب همه کسانی هست که علاقه دارند تحولی بزرگ در خط خود به وجود آورند.شک نکنید که نتیجه کار شما رو شگفت زده خواهد کرد.هر درس بخشی از خط شما رو اصلاح میکند.ما کنار شما هستیم تا این مهم را به انجام رسانید.

اهمیت آموزش آنلاین

در عصر دیجیتال امروزی، اینترنت شیوه دسترسی به اطلاعات و کسب مهارت‌های جدید را متحول کرده است. با در دسترس بودن گسترده پلتفرم‌های آموزش آنلاین، مردم دیگر نیازی ندارند برای یادگیری تنها به مؤسسات سنتی آجر و ملات متکی باشند. این امر در زمان‌های اخیر آشکارتر شده است، زیرا جهان با چالش‌های ناشی از همه‌گیری COVID-19 دست و پنجه نرم میکند، که منجر به بسته شدن مدارس و نیاز به جایگزین‌های یادگیری از راه دور میشود.

اهميت آموزش با کيفيت

هنگام جستجوی آموزش، صرف نظر از رسانه، یکی از مهم ترین جنبه هایی که باید در نظر گرفته شود، کیفیت آموزش است. سطح یادگیری به دست آمده مستقیماً با کیفیت آموزش دریافت شده مرتبط است. پلتفرم‌های معتبر یادگیری آنلاین، ارائه محتوای باکیفیت را با جذب مربیان مجرب و آگاه در اولویت قرار میدهند. این پلتفرم‌ها معلمانی را به کار میگیرند که در زمینه‌های مربوطه خود برتر هستند و میتوانند مفاهیم پیچیده را به طور مؤثر به دانش‌آموزان منتقل کنند.

آموزش با کیفیت فراتر از تخصص مربیان است و شامل طراحی و ساختار خود دوره ها نیز می شود. دوره های به خوبی سازماندهی شده و با تفکر توسعه یافته، یک تجربه یادگیری یکپارچه را فراهم می کند و به دانش آموزان امکان می دهد اطلاعات را به طور موثر درک کرده و حفظ کنند. ترکیب عناصر تعاملی، مانند آزمون‌ها، تکالیف و بحث‌ها، فرآیند یادگیری را بیشتر میکند و مشارکت فعال را ارتقا میدهد.

 

مزاياي دوره هاي آنلاين

دوره های آنلاین مزایای بی شماری را نسبت به یادگیری سنتی مبتنی بر کلاس درس ارائه می دهند. انعطاف پذیری و راحتی که ارائه می دهند شاید برجسته ترین ویژگی باشد. برخلاف آموزش سنتی، دوره های آنلاین به مشتاقان این امکان را می دهد که به مطالب و سخنرانی ها با سرعت و راحتی خود دسترسی داشته باشند. این انعطاف‌پذیری به‌ویژه برای افرادی با برنامه‌های پرمشغله، افراد حرفه‌ای که کار میکنند یا کسانی که یادگیری خودسرانه را ترجیح میدهند مفید است.

یکی دیگر از مزایای دوره های آنلاین دسترسی به آنها است. فقط با اتصال به اینترنت پایدار، فراگیران می توانند به مجموعه وسیعی از دوره ها از هر نقطه از جهان دسترسی داشته باشند. این امر نیاز به محدودیت های جغرافیایی را از بین می برد و به افراد امکان می دهد بدون توجه به موقعیت فیزیکی خود، از بهترین مربیان و موسسات بیاموزند. علاوه بر این، دوره‌های آنلاین اغلب طیف وسیع‌تری از موضوعات و تخصص‌ها را ارائه میدهند و به یادگیرندگان این فرصت را میدهند تا زمینه‌های مختلف مورد علاقه را کشف کنند.

این پلتفرم با توجه به نیازی که به سامانه ای جهت آموزش خوشنویسی با خودکار احساس می شد راه اندازی شده است. تلاش میکنیم به مرور فیلم ها را اصلاح نماییم و ایرادات و پیشنهاداتی که شما ارسال میکنید را در نظر بگیریم.

 

::: دوره‌های مفید دیگر :::
/5