ترم سوم خوشنویسی با خودکار-نستعلیق

398،000 تومان680،000 تومان

توضیحات

به دوره سوم آموزش خوشنویسی باخودکار خوش آمدید. این دوره مناسب کسانی هست که آموزش دو دوره قبل را شرکت کرده اند و پیش نیاز این مرحله رو با موفقیت پشت سرگذاشته اند. بعضی از دوره ها در آموزش خوشنویسی باخودکار پیش نیاز دارد و بدون گذراندن انها نمی توانید دوره جدید را ثبت نام کنید. این موضوع کمک میکند تا من مطمئن شوم شما آمادگی این دوره را دارید. لینک دوره های پیش نیاز:

ترم اول خوشنویسی با خودکار نستعلیق

ترم دوم خوشنویسی با خودکار نستعلیق

نمونه خط آموزش خوشنویسی باخودکار
نمونه خط آموزش خوشنویسی باخودکار

دوره سوم و چهارم مکمل یکدیگر میباشد و با گذراندن آن شما به اجرای شدت وضعف ها در خوشنویسی مسلط می شوید.درهردرس  آموزش خوشنویسی باخودکارتمریناتی برای شدت و ضعف انتخاب کرده ام که انها را به همراه سرمشق انجام دهید و برای من ارسال کنید. خودکار و زیردستی مناسب خوشنویسی را از اینجا تهیه کنید. https://shop.khoshnevisan.com

نحوه امتیازدهی

فیلم هر درس را حداقل دوبار ببینید و با روشی که آموزش داده ام هر سرمشق را تمرین کنید. تکالیف در قسمت اطلاعات تکمیلی می باشد، پرینت بگیرید. بعد از تمرین از قسمت پایین، آپلود تکالیف برای من ارسال کنید تا بررسی کنم. امتیازی که میگیرید نشان دهنده کیفیت تمرین خوشنویسی با خودکار شما می باشد.  80 تا 84 یعنی خیلی بیشتر باید تمرین کنید. 84 تا 89 قابل قبول می باشد. 90 تا 96 خوب و 97 تا 100 عالی می باشد. نکته:مدت دسترسی شما به دوره 90 روز است. این برای این است که وقفه بین دروس از کیفیت نتیجه نهایی می کاهد.

من می توانم هر تکلیف را اصلاح کنم و برای شما فیلم ایرادگیری را هرجلسه ارسال کنم. قطعا این کار تاثیر بسیار زیادی در یادگیری خوشنویسی دارد. اگر مایل به این روش هستید در هنگام پرداخت گزینه دوم را انتخاب کنید. شما می توانید با پرداخت هزینه ای منصفانه ده جلسه ارسال فیلم اصلاح تکالیف را دریافت نمایید. آیدی من در تلگرام و ایتا saraye_shoma@

محتوای دوره

1. آموزش قالب بندی متن
2. آموزش روش ایجاد شدت وضعف
3. آموزش شدت و ضعف در ر بلند
4. آموزش شدت و ضعف کشیده درنستعلیق
5. آموزش دو قانون شدت وضعف
6. آموزش شدت وضعف در حروف خرد
7. آموزش شدت و ضعف در حروف توپر
8. آموزش شدت وضعف در دایره های موافق
9. آموزش شدت وضعف در دایره های معکوس
10. آموزش شدت وضعف اتصالات
آزمون ترم سوم نستعلیق

آموزش خوشنویسی یک فرایند پیوسته است ولی این قابلیت را دارد که مباحث آنرا دسته بندی کرد. این دسته بندی آموزش خوشنویسی با خودکار را راحت تر می کند. اساتید مختلف سبک های متفاوتی برای آموزش دارند اما قوانین خوشنویسی ثابت هستند. پس باهر استادی بهتر ارتباط میگیرید آموزش خوشنویسی را ادامه دهید. به جرات میتوان گفت که شیوه استاد خانم حسینی ساده و روان و بی هیچ حرف و توضیح اضافه می باشد.

مبحث این ترم شدت وضعف میباشد که از مهمترین دوره های آموزش خوشنویسی با خودکار می باشد. ادامه این موضوع را در ترم چهارم بررسی خواهیم کرد. تفاوت خط تحریری و خوشنویسی با خودکار اجرای شدت وضعف ها می باشد که در خط تحریری به کار نمی رود. درواقع شما در دو دوره قبل خط تحریری را فرا گرفته اید واین دوره اولین دوره آموزش خوشنویسی با خودکار می باشد. خودکار در اجرای ضخامت ها توانایی زیادی دارد که با کمی تمرین می توانید آنرا بدست آورید.

نکات مهم:

*خودکار مناسب این دوره خودکار بیک کریستال سافت میباشد. نوک یک ودو دهم برای آموزش استفاده کنید.

*کاغد مناسب کاغذ کاهی یا کاغذ روزنامه می باشد.درواقع کاغذ باید نرم باشد و خشک نباشد.

*زیردستی برای کاهش فشار دست ضروری است. زیردستی مناسب زیر دستی سیلیکونی یا فوم می باشد.

خودکار و زیردستی مناسب را از اینجا تهیه کنید: shop.khoshnevisan.com

اطلاعات بیشتر

نحوه بررسی استاد روی تکالیف

بررسی استادودریافت امتیازبا توضیح متنی استاد, بررسی استاد ودریافت امتیاز و ارسال هر جلسه فیلم تصحیح سرمشق

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترم سوم خوشنویسی با خودکار-نستعلیق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *